Tervezett közös versenyek 2018

  1. szeptember 15: Brutál Atom OCR középtávú OB
  2. szeptember 16: HEROES akadályfutás
  3. szeptember 22: Extreme Trail OCR hosszútávú OB
  4. október 14: Spartan Sprint
  5. október 28: TEFUTSZ gála
toth viktor spartan 480

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Triatlon Ironman úszás

Ennek az edzéstípusnak a lényege, hogy néhány gyors iramú részt kisebb darabokra osztunk, hogy a sebességnövelést kisebb lépésekben tegyük meg. Ehhez az edzéshez tudnod kell hogy mi a maximális sebességed 400 méteren és mi a maximális sebességed 200 méteren.

A legjobb módszer arra hogy erről biztos tudást szerezz az, hogy egyénileg kísérletezel az időddel ezeken a távokon, tesztként az edzési programod keretein belül - több mérés alapján lehet biztosat mondani, nem feltétlenül a legjobb idő lesz a végleges. Miután a megvannak ezek a sebességtartományok, speciálisan ezekkel a tempókkal tudsz edzeni, és idővel javíthatsz az eredményeiden (a folyamatos fejlődés miatt néha korrigálni kell a tempót).

Ha rövidebb távokon gyorsabbá válsz, az javítja az általános úszási hatékonyságodat és erőgazdálkodásodat, emellett pedig járatossá válsz abban, hogy a megnövekedett versenytempódnál gyorsabb legyél, ami segíteni fog a rajtnál, a bóják megkerülésénél, a szünetek áthidalásánál és a végső hajránál is.

Észre fogod venni, hogy ahogy a tempód növekszik, a pihenési szünetek egyre inkább képessé tesznek téged arra, hogy gyorsabban ússz.

A cikk folytatódik a hirdetés után...

Biztosíts magadnak megfelelő pihenőidőt (akár többet, mint általában szükséges), így valóban gyorsan tudsz úszni! A legerősebb atléták nem szoktak maximum, vagy maximumközeli erőfeszítéssel edzeni, így némi türelmet igényelhet, hogy a szükséges pihenőidőt betartsd, és minden bizonnyal erős mentális fókuszálásra lesz szükséged ahhoz, hogy az utolsó 100 m-n tartsd a maximum 100 m-es tempódat.

Gyorsító úszó edzés 

A teljes szöveg eléréséhez kérjük jelentkezz be az oldalra - regisztrálj, ha eddig nem tetted meg!

Sok hasznos tanácsot és információt érsz el ezzel a lehetőséggel. Ide kattintva megteheted.

Levezetés:

200-800 könnyű vagy szabadon választott sebesség

Forrás: Tóth Viktor, Labancz Emőke | triathlon.competitor.com | xterraplanet.com 

A cikk folytatódik a hirdetés után...

 

Programjainkat folyamatosan nyomon követheted a naptárunkban!

Kérlek személyesen keress fel a Kérdések, válaszok gomb megnyomásával!

 

Bejelentkezés  \/ 
x
vagy
 Use Facebook account  Use Google account
Regisztrálás  \/ 
x

vagy
 Use Facebook account  Use Google account

Itt találod a kapcsolatot, ha kérdésed van!

TEREPSPORT RSS

Hírlevél - naprakészen

A hírlevél feliratkozással gyorsabban és naprakészebben kapsz tájékoztatást az eseményekről, hírekről, újdonságokról. Köszönjük!

Sportágak

XTERRA Tereptriatlon, terepduatlon


Spartan Race Akadályfutás, kalandtúra


Terepfutás Rövidtől az ultráig


Ironman Triatlon, duatlon, multisportok


Álatlános erőnléti edzések Erősítés, állóképesség, fittség


Országúti edzések Futás,kerékpár

Ajánlott tartalom

Aktualitások, események 2018-2...
2017.máj..24 09:06Aktualitások, események 2018-2019

 Edzések 2018-2019 Hétfő 18:00-19:00 (vegyes / erősítés - szabadtér, októbertől tornaterem, Pilisvörösvár)  [ ... ]

Hirek, érdekességekRészletek
A légzés hatalma - edzésekhez ...
2017.okt..11 13:57 A légzés hatalma - edzésekhez és a hétköznapi élethez

Aki sportol, annak nem kell elmagyarázni, mekkora szerepet játszik a légzés, a légzőrendszer egészsége és a helyesen végzett légzőgyakorla [ ... ]

Életmód, táplálkozásRészletek
Terepfutás a Szénás Körön - Va...
2018.szept..16 08:13 Varga Eszter "Vegan Warriors"

A Szénás Kör interjú sorozatunk első futója Varga Eszter, aki elsőre a Kis Kört teljestítette. Az interjú személyes kapcsolattal kezdődöt [ ... ]

Hirek, érdekességekRészletek
Interjú Trevor Carter speciáli...
2017.jan..10 11:49 Trevor Carter tűzoltó és terepsportoló

Interjú alanyunk Trevor Carter az US egyik kiemelkedő outdoor sportolója. Miért pont ő? Életével, sporteredményeivel, a sporthoz és a közös [ ... ]

Hirek, érdekességekRészletek

Naptár: edzések

19 - 19 Sep

OCR akadályfutó és erősítő edzés - szabadtér 2018 09 19 - 18:15 - 2018 09 19 - 19:15 Solymár, PEMÜ Sportcsarnok, Solymár, Hungary

Ajánlatunk: közösségi és személyes edzések Részletek...
Toggle Bar

Tervezett versenyeim 2018

  1. szeptember 15: Brutál Atom OCR középtávú OB
  2. szeptember 16: HEROES akadályfutás
  3. szeptember 22: Extreme Trail OCR hosszútávú OB
  4. október 14: Spartan Sprint
  5. október 28: TEFUTSZ gála
  6. november 24: Sasfészek Vertical
  7. december 8: Futapest Mogyoród

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatával kapcsolatos irányelveket.

(Az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016/679 RENDELETE szerint)