Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatával kapcsolatos irányelveket.

Tervezett közös versenyek 2018

  1. február 10: VI. Classic Balboa
  2. március 4: Tavaszváró
  3. március 11: Pilis Trail 2018
  4. március 25: VTM 2018
  5. április 14: Spartan Race Sprint
  6. április 29: Ultrakék Börzsöny
toth viktor spartan 480

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Triatlon Ironman úszás

Ennek az edzéstípusnak a lényege, hogy néhány gyors iramú részt kisebb darabokra osztunk, hogy a sebességnövelést kisebb lépésekben tegyük meg. Ehhez az edzéshez tudnod kell hogy mi a maximális sebességed 400 méteren és mi a maximális sebességed 200 méteren.

A legjobb módszer arra hogy erről biztos tudást szerezz az, hogy egyénileg kísérletezel az időddel ezeken a távokon, tesztként az edzési programod keretein belül - több mérés alapján lehet biztosat mondani, nem feltétlenül a legjobb idő lesz a végleges. Miután a megvannak ezek a sebességtartományok, speciálisan ezekkel a tempókkal tudsz edzeni, és idővel javíthatsz az eredményeiden (a folyamatos fejlődés miatt néha korrigálni kell a tempót).

Ha rövidebb távokon gyorsabbá válsz, az javítja az általános úszási hatékonyságodat és erőgazdálkodásodat, emellett pedig járatossá válsz abban, hogy a megnövekedett versenytempódnál gyorsabb legyél, ami segíteni fog a rajtnál, a bóják megkerülésénél, a szünetek áthidalásánál és a végső hajránál is.

Észre fogod venni, hogy ahogy a tempód növekszik, a pihenési szünetek egyre inkább képessé tesznek téged arra, hogy gyorsabban ússz.

A cikk folytatódik a hirdetés után...

Biztosíts magadnak megfelelő pihenőidőt (akár többet, mint általában szükséges), így valóban gyorsan tudsz úszni! A legerősebb atléták nem szoktak maximum, vagy maximumközeli erőfeszítéssel edzeni, így némi türelmet igényelhet, hogy a szükséges pihenőidőt betartsd, és minden bizonnyal erős mentális fókuszálásra lesz szükséged ahhoz, hogy az utolsó 100 m-n tartsd a maximum 100 m-es tempódat.

Gyorsító úszó edzés 

A teljes szöveg eléréséhez kérjük jelentkezz be az oldalra - regisztrálj, ha eddig nem tetted meg!

Sok hasznos tanácsot és információt érsz el ezzel a lehetőséggel. Ide kattintva megteheted.

Levezetés:

200-800 könnyű vagy szabadon választott sebesség

Forrás: Tóth Viktor, Labancz Emőke | triathlon.competitor.com | xterraplanet.com 

A cikk folytatódik a hirdetés után...

 

Programjainkat folyamatosan nyomon követheted a naptárunkban!

Kérlek személyesen keress fel a Kérdések, válaszok gomb megnyomásával!

 

Bejelentkezés  \/ 
x
vagy
 Use Facebook account  Use Google account
x

TEREPSPORT RSS

Hírlevél - naprakészen

A hírlevél feliratkozással gyorsabban és naprakészebben kapsz tájékoztatást az eseményekről, hírekről, újdonságokról. Köszönjük!

Sportágak

XTERRA Tereptriatlon, terepduatlon


Spartan Race Akadályfutás, kalandtúra


Terepfutás Rövidtől az ultráig


Ironman Triatlon, duatlon, multisportok


Álatlános erőnléti edzések Erősítés, állóképesség, fittség


Országúti edzések Futás,kerékpár

Ajánlott tartalom

Nadezhda Pavlova, Ironman, tri...
2017.okt..29 18:27 Nadezhda Pavlova

Beszélgetőpartnerünk Nadezhda Pavlova, a 27 éves orosz származású, Amerikában élő fotómodell, triatlon versenyző, akinek a legjobb Ironman [ ... ]

Edzés, mozgás, sport, verseny...Részletek
Edzőtábor 2017, Finale Ligure,...
2017.febr..07 10:17 Edzőtábor Finale 2017

Exkluzív felkészítő edzőtábor terepfutás, tereptriatlom, MTB, Ironman, féltávú triatlon valamint akadályfutás (Spartan, Running Warriors)  [ ... ]

HivatalosRészletek
Egészség és edzettség megőrzés...
2015.nov..12 19:35Egészség és edzettség megőrzése télen és az alapozó edzéseken

Lássuk, hogyan erősíthetjük testünket-lelkünket a téli hideg és kellemetlen időjárásban. Úgy tűnik mostanában az ősz és a tél kicsit  [ ... ]

Életmód, táplálkozásRészletek
Kaland és akadályversenyek - e...
2015.okt..12 06:46Kaland és akadályversenyek - edzés tanácsok, tippek

Az akadályfutás, kalandverseny és XTERRA tereptriatlon különlegessége talán abban rejlik, hogy nem lehet tökéletesen felkészülni rájuk. Mi [ ... ]

Edzés, mozgás, sport, verseny...Részletek

Naptár: edzések

24 - 24 Feb

Futó - erősítő akadályfutó edzés - szabadtér 2018 02 24 - 08:00 - 2018 02 24 - 09:15 Solymár, PEMÜ Sportcsarnok, Solymár, Hungary

25 - 25 Feb

Terepfutás alapozó kihívás ("x-challenge" - 2/3, 1. forduló) 2018 02 25 - 09:00 - 2018 02 25 - 11:30 Kopár Csárda, Pilisvörösvár, Hungary

Ajánlatunk: közösségi és személyes edzések Részletek...
Toggle Bar

Tervezett versenyeim 2018

  1. február 10: VI. Classic Balboa
  2. március 4: Tavaszváró
  3. március 11: Pilis Trail 2018
  4. március 15: Pilis Vertikál
  5. március 17: BakonyRun 3.0
  6. március 25: VTM 2018
  7. április 14: Spartan Race Sprint
  8. április 29: Ultrakék Börzsöny