Tervezett közös versenyek 2021

  1. március: terepfutás (Futapest)
  2. SUPerior kupa
  3. április: terepfutás (Futapest, Börzsöny, ...), túra
toth viktor spartan 480

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Alap szintentartó multisport edzésterv

frissítve

Edzéstervek, tippek, tanácsok alap szintű egészség megőrzéshez, fittség eléréshez.

Olyan általános tanácsokat gyűjtöttem össze egy 8 hetes programban, amellyel egy rendszeresen sportoló szinten tudja magát tartani, egy nem sportoló pedig el tud jutni egy fittebb, egészségesebb, erőteljesebb állapotba. Ez az alap szintentartó terv folytatható vagy akár menet közben is váltható a haladó programokkal.

Az általános leírás betartása legalább olyan fontos, mint a program maga! Kérem ezt mindenki vegye figyelembe, olvassa el, értelmezze és fogadja el, mielőtt nekilát az edzéseknek!

A gyakorlatok az Organic Multisport Method módszer elméletére és gyakorlatára épülnek.

Figyelem: a program nem személyes edzéseterv, nem egyéni igények szerint került összeállításra! Aki szeretne egyéni programot itt igényelheti.

Kinek szól az alap szintentartó edzésterv?

Elsősorban azoknak, akik most szeretnének elkezdeni sportolni vagy sérülés, betegség után szeretnének visszatérni az aktívabb sportoláshoz. A program szintentartó abben az értelemben, hogy nagy és erős fejlődést nem lehet tőle várni, ugyanakkor alkalmas arra, hogy akár alapokat adjon egy komolyabb felkészüléshez.

Nem szükséges hozzá sportelőélet, versenyzői múlt, korábbi aktív sportolás.

Sérülések, betegségek figyelembevételére nincsen lehetőség, mindenkinek saját felelőségére kell eldöntenie, hogy a fizikuma, sérülései, teherbírása hogyan engedi a programot elvégezni, ezért ebben az általános leírásban felelőséget nem tudok vállalni!

Tanácsok az alap szintentartó edzésterv elkezdése előtt

  • bemelegítésként 2-3 perc könnyű átmozgatás
  • levezetés, nyújtás 4-5 perc
  • az edzés előtt 1 órával nincsen étkezés, ha túl sokat ettünk, akkor nagyobb szünet kell
  • folyadék fogyasztás edzés előtt 20-30 perccel
  • folyadék fogyasztás edzés után 5-10 percen belül
  • csak egészségesen végezzük a fizikai gyakorlatokat
  • légzőgyakorlatok végezhetőek egyébb esetben is (hacsak orvosi ellenjavallat nincsen)
  • ebben a programban semmit nem erőltetünk, ha az egyik nap nem megy valami (vagy nem annyiszor), engedjük el, a következő edzések valamelyikén menni fog
  • ha a program időrendjét (csak javaslat) nem tudjuk betartani, arra figyeljünk, hogy 3 edzésnap ne kövesse egymást, kettő után legyen egy pihenő, amikor légzőgyakorlatokat és SMR hengerezést végezhetünk!
  • SMR henger nem kötelező, de ha valaki most szerez be, akkor célszerűbb simafelületűt venni, az több esetben használható

További kérdésekre, személyes konzultációra, egyéni edzéstervre itt van lehetőség.

Gyakorlatokat bemutató videók

8 hetes alap szintentartó multisport edzésterv

A programba késöbb is be lehet kapcsolódni, a megadott dátumok az adott hét megjelenésére vonatkoznak.

A cikk folytatódik a hirdetés után...

Személyes konzultáció, tanácsadás

Az online edzésterv teljesen ingyenes. Ha szükséged van konzultációra telefonon (és egyeztetés után akár videohívással - viber, messenger, skype), hívj bátran! 10 perc 1000 Ft.

Kérlek személyesen keress fel a Kérdések, válaszok gomb megnyomásával!

Ajánlott tartalom

Dobos Péter multisportoló, a k...
2020.jan..07 12:57 Dobos Péter, OCR Canada

Dobos Péter a kanadai OCR szövetség egyik vezetője, akivel véletlenül futottam össze a nemzetközi levelezésben “Peter Dobos” néven. Term [ ... ]

Hirek, érdekességekRészletek
Edge Tactical Dragon Fire szem...
2020.jún..15 15:16 Edge Tactical Dragon Fire szemüveg

A Dragon Fire sorozat az Edge Tactical Safety Eyewear ballisztikusan bevizsgált, hármas karcmentes bevonattal ellátott, különleges körülmény [ ... ]

Felszerelés tesztek, tapasztal...Részletek
Akadályfutó és OCR edzőpálya a...
2019.jún..01 10:23 OCR edzés, Szilas Aktív Park

Ma az egyik leggyorsabban fejlődő és legnagyobb hatású tömegsport az akadályfutás, az akadálysport, nemzetközi nevén OCR – „Obstacle Co [ ... ]

Edzés, mozgás, sport, verseny...Részletek
Hogyan állok az Elite Challeng...
2021.aug..19 06:52 Elite Challenge felkészülés - gondolatok

Már kevesebb, mint egy hét van hátra az Elite Challenge próbáig. Számomra az elmúlt időszak (hiszen eredetileg április végén lett volna) az [ ... ]

Blog, naplóRészletek

Naptár: edzések

Pass Events
Ajánlatunk: közösségi és személyes edzések Részletek...
Toggle Bar

Tervezett saját versenyek 2021

  1. január: Futapest futamok
  2. február: Futapest futamok
  3. ...tavasz-nyár: OCR, tereptriatlon, XTERRA, terepfutás...

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatával kapcsolatos irányelveket.

(Az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016/679 RENDELETE szerint)