Tervezett közös versenyek 2020

  1. november: túra, kalandtúra
  2. december: terepfutás, túra

Tervezett közös versenyek 2021

  1. január: terepfutás (Futapest)
  2. február: terepfutás (Futapest), túra
toth viktor spartan 480

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Középhaladó fejlesztő multisport edzésterv

Edzéstervek, tippek, tanácsok középhaladó szintű fejlesztő edzésekhez.

Olyan általános tanácsokat gyűjtöttem össze egy 8 hetes programban, amellyel egy rendszeresen sportoló lassan és óvatosan fejleszteni tudja magát tartani, egy kezdő sportoló pedig el tud jutni egy dinamikusabb, erőteljesebb állapotba, ahonnan tovább tud lépni magasabb szintre. Ez a középhaladó fejlesztő terv folytatható vagy akár menet közben is váltható a haladó programmal.

Az általános leírás betartása legalább olyan fontos, mint a program maga! Kérem ezt mindenki vegye figyelembe, olvassa el, értelmezze és fogadja el, mielőtt nekilát az edzéseknek!

A gyakorlatok az Organic Multisport Method módszer elméletére és gyakorlatára épülnek.

Figyelem: a program nem személyes edzéseterv, nem egyéni igények szerint került összeállításra! Aki szeretne egyéni programot itt igényelheti.

Kinek szól az középhaladó fejlesztő edzésterv?

Elsősorban azoknak, akik rendszeresen sportoltak az utóbbi időben is, nincsenek sérüléseik vagy pontosan tudják, hogy a sérüléseikkel hogyan edzhetnek. A program fejlesztő abben az értelemben, hogy erős fejlődést is lehet tőle várni, de a célja elsősorban az, hogy erőben és fittségben nyújtson kielégítő edzéslehetőséget.

Szükséges hozzá sportelőélet, versenyzői múlt, korábbi aktív sportolás. Ettől függetlenül mindenki figyeljen oda, hogy a program erősebb részeit megfelelő pihenő fázis kövesse!

Sérülések, betegségek figyelembevételére nincsen lehetőség, mindenkinek saját felelőségére kell eldöntenie, hogy a fizikuma, sérülései, teherbírása hogyan engedi a programot elvégezni, ezért ebben az általános leírásban felelőséget nem tudok vállalni!

Tanácsok a középhaladó fejlesztő edzésterv elkezdése előtt

  • bemelegítésként 2-3 perc könnyű átmozgatás
  • levezetés, nyújtás 4-5 perc
  • az edzés előtt 1 órával nincsen étkezés, ha túl sokat ettünk, akkor nagyobb szünet kell
  • folyadék fogyasztás edzés előtt 20-30 perccel
  • folyadék fogyasztás edzés után 5-10 percen belül
  • csak egészségesen végezzük a fizikai gyakorlatokat
  • légzőgyakorlatok végezhetőek egyébb esetben is (hacsak orvosi ellenjavallat nincsen)
  • ebben a programban az erősebb edzések után akkor is javasolt a lazább, pihenősebb nap, ha a tervben másként szerepel
  • ha a program időrendjét (csak javaslat) nem tudjuk betartani, arra figyeljünk, hogy 3 edzésnap ne kövesse egymást (2 erős pedig semmiképpen sem!), kettő után legyen egy pihenő, amikor légzőgyakorlatokat és SMR hengerezést végezhetünk!
  • SMR henger nem kötelező, de ha valaki most szerez be, akkor célszerűbb simafelületűt venni, az több esetben használható

További kérdésekre, személyes konzultációra, egyéni edzéstervre itt van lehetőség.

Gyakorlatokat bemutató videók

8 hetes középhaladó fejlesztő multisport edzésterv

A programba késöbb is be lehet kapcsolódni, a megadott dátumok az adott hét megjelenésére vonatkoznak.

A cikk folytatódik a hirdetés után...

Személyes konzultáció, tanácsadás

Az online edzésterv teljesen ingyenes. Ha szükséged van konzultációra telefonon (és egyeztetés után akár videohívással - viber, messenger, skype), hívj bátran! 10 perc 1000 Ft.

Kérlek személyesen keress fel a Kérdések, válaszok gomb megnyomásával!

Ajánlott tartalom

Vegán sporttáplálkozás - gondo...
2018.dec..04 20:17 Vegán sporttáplálkozás

Amikor nagybecsű barátaidnak és szeretteidnek először jelented be, hogy úgy döntöttél, vegán leszel, valamint a magyarázatokon is túlestet [ ... ]

Életmód, táplálkozásRészletek
Ultrafutó a Szénás Körön - Nag...
2018.szept..21 12:44 Nagy Lajos Szénás Kör

Nagy Lajos aktív terepfutó és szervező, Piliscsabán nemcsak a terepfutó közöség összehozásában, hanem versenyek szervezésében is jeleske [ ... ]

Hirek, érdekességekRészletek
Az OCR és a Spartan szupersztá...
2018.nov..09 13:12 Jon Albon 2018

Jon Albon brit születésű, jelenleg Norvégiában élő terepfutó és terepsportoló – a legkeményebb fajtából. Nemcsak terepfutó világbajno [ ... ]

Hirek, érdekességekRészletek
COVID-19 hatása az edzésre, ve...
2020.nov..23 15:02 B12 és D vitamin a COVID-19 kezelésében

A COVID-19 fertőzés tüneteit jól ismerjük, 2020-ban szinte minden média több alkalommal is összesítette és elemezte. Ugyanakkor a gyógyulá [ ... ]

Életmód, táplálkozásRészletek

Naptár: edzések

Ajánlatunk: közösségi és személyes edzések Részletek...
Toggle Bar

Tervezett saját versenyek 2021

  1. január: Futapest futamok
  2. február: Futapest futamok
  3. ...tavasz-nyár: OCR, tereptriatlon, XTERRA, terepfutás...

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatával kapcsolatos irányelveket.

(Az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016/679 RENDELETE szerint)