Tervezett közös versenyek 2020

  1. ... COVID-19 karantén...
  2. nyár: gyerektáborok
  3. nyár: terepfutás, OCR, triatlon, kalandtúra
  4. ősz: terepfutás, OCR, kalandtúra
toth viktor spartan 480

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Haladó versenyző multisport edzésterv

Edzéstervek, tippek, tanácsok haladó szintű edzésekhez.

Olyan általános tanácsokat gyűjtöttem össze egy 8 hetes programban, amellyel egy rendszeresen sportoló fejleszteni tudja magát egy dinamikusabb, erőteljesebb állapotba, ahonnan tovább tud lépni magasabb szintre. Kezdőknek ez a program nem ajánlott! A haladó terv intenzitása menet közben visszavehető a kezdő vagy középhaladó programra.

Az általános leírás betartása legalább olyan fontos, mint a program maga! Kérem ezt mindenki vegye figyelembe, olvassa el, értelmezze és fogadja el, mielőtt nekilát az edzéseknek!

A gyakorlatok az Organic Multisport Method módszer elméletére és gyakorlatára épülnek.

Figyelem: a program nem személyes edzéseterv, nem egyéni igények szerint került összeállításra! Aki szeretne egyéni programot itt igényelheti.

Kinek szól az haladó versenyző edzésterv?

Elsősorban azoknak, akik rendszeresen sportoltak, versenyeztek, felépített programot teljesítettek az utóbbi időben is, nincsenek sérüléseik vagy pontosan tudják, hogy a sérüléseikkel hogyan edzhetnek. A program erőben, dinamikában és (a jelenlegi helyzetben - COVID-19 karantén - elérhető módon) állóképességben is fejlesztő.

Szükséges hozzá sportelőélet, versenyzői múlt, korábbi aktív sportolás. Ettől függetlenül mindenki figyeljen oda, hogy a program erősebb részeit megfelelő pihenő fázis kövesse!

Sérülések, betegségek figyelembevételére nincsen lehetőség, mindenkinek saját felelőségére kell eldöntenie, hogy a fizikuma, sérülései, teherbírása hogyan engedi a programot elvégezni, ezért ebben az általános leírásban felelőséget nem tudok vállalni!

Tanácsok a haladó edzésterv elkezdése előtt

  • bemelegítésként 2-3 perc könnyű átmozgatás
  • levezetés, nyújtás 4-5 perc
  • az edzés előtt 1 órával nincsen étkezés, ha túl sokat ettünk, akkor nagyobb szünet kell
  • folyadék fogyasztás edzés előtt 20-30 perccel
  • folyadék fogyasztás edzés után 5-10 percen belül
  • csak egészségesen végezzük a fizikai gyakorlatokat
  • légzőgyakorlatok végezhetőek egyébb esetben is (hacsak orvosi ellenjavallat nincsen)
  • ebben a programban az erősebb edzések után akkor is javasolt a lazább, pihenősebb nap, ha a tervben másként szerepel
  • ha a program időrendjét (csak javaslat) nem tudjuk betartani, arra figyeljünk, hogy 3 edzésnap ne kövesse egymást (2 erős pedig semmiképpen sem!), kettő után legyen egy pihenő, amikor légzőgyakorlatokat és SMR hengerezést végezhetünk!
  • SMR henger nem kötelező, de ha valaki most szerez be, akkor célszerűbb simafelületűt venni, az több esetben használható

További kérdésekre, személyes konzultációra, egyéni edzéstervre itt van lehetőség.

Gyakorlatokat bemutató videók

8 hetes haladó versenyző multisport edzésterv

A programba késöbb is be lehet kapcsolódni, a megadott dátumok az adott hét megjelenésére vonatkoznak.

A cikk folytatódik a hirdetés után...

A szabadtéri edzések esetén KÜLÖNÖSEN figyelni kell a hatályos szabályozásra, az orvosi, közösségi előírásokre és a személyes biztonságra! Mindig tájékozódjatok, hogy mikor és hogyan lehet kimenni sportolni - ha figyelmesen  és tudatosan sportoltok, akkor nem jelent problémát a szabadtéri sportolás!

- CSAK EGÉSZSÉGESEN!
- ne menj másokhoz közel - 1,5-2m a távolság!
- ne lehelj, tüsszents, köhögj másokra még messziről sem - zsebkendő, ruhaujj...!
- fokozottan figyelj a higéniára a terepen: mit fogsz, érintesz meg, semmit ne dobj el, a szükség elvégzését otthon végezd el, de ha nagyon kell a terepen, akkor vonulj sokkal jobban el, mint egyébként tennéd!
- fokozottan figyelj a higéniára: kézmosás, ruhamosás, fürdés!
- amikor hazaérsz fokozottan ügyelj az otthoniakra is!

AZAZ - MENJ TEREPRE DE LEGYÉL ÉSZNÉL, LEGYÉL FIGYELMES, TUDATOS ÉS TÜRLEMES!

Személyes konzultáció, tanácsadás

Az online edzésterv teljesen ingyenes. Ha szükséged van konzultációra telefonon (és egyeztetés után akár videohívással - viber, messenger, skype), hívj bátran! 10 perc 1000 Ft.

Kérlek személyesen keress fel a Kérdések, válaszok gomb megnyomásával!

Ajánlott tartalom

Vegán sporttáplálkozás - gondo...
2018.dec..04 20:17 Vegán sporttáplálkozás

Amikor nagybecsű barátaidnak és szeretteidnek először jelented be, hogy úgy döntöttél, vegán leszel, valamint a magyarázatokon is túlestet [ ... ]

Életmód, táplálkozásRészletek
Formába hozás tavasszal – edzé...
2020.márc..31 16:29 Formába hozás tavasszal – edzés és életmód

A szabadtéri sportok többségében télen zajlik az alapozás, a felkészülési fázis első szakasza. A második nagy fázist tavaszra időzíti [ ... ]

Edzés, mozgás, sport, verseny...Részletek
Mátyus Szabolcs az akadályfutá...
2020.jan..10 10:05 Mátyus Sazbolcs - OCR, Spartan versenyző

Mátyus Szabolcs néhány éve kezdett el sportolni, komoly életmódváltást és az egészséget megcélozva. Rövid idő alatt hatalmasat változot [ ... ]

Hirek, érdekességekRészletek
Az OCR és a Spartan szupersztá...
2018.nov..09 13:12 Jon Albon 2018

Jon Albon brit születésű, jelenleg Norvégiában élő terepfutó és terepsportoló – a legkeményebb fajtából. Nemcsak terepfutó világbajno [ ... ]

Hirek, érdekességekRészletek

Naptár: edzések

31 - 02 Jul

Kalandtúra - Bakony, 2020 augusztus 2020 07 31 - 15:00 - 2020 08 02 - 13:00 Bakony

24 - 28 Aug

Terepgyerek tábor 2020#2 2020 08 24 - 08:00 - 2020 08 28 - 16:00 Solymár, Solymár, Hungary

Terepgyerek kalandtábor 2020 nyár
Toggle Bar

Tervezett saját versenyek 2020

  1. ... COVID-19 karantén...
  2. augusztus 15: XTERRA EB Germany, Zittau
  3. szeptember: OCR, terepfutás...
  4. október 24: Lemkowyna Ultra Trail

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatával kapcsolatos irányelveket.

(Az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016/679 RENDELETE szerint)