Tervezett közös versenyek 2020

  1. ... COVID-19 karantén...
  2. nyár: gyerektáborok
  3. nyár: terepfutás, OCR, triatlon, kalandtúra
  4. ősz: terepfutás, OCR, kalandtúra
toth viktor spartan 480

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Életmód vagy verseny

Segítek, hogy a lehető legjobban érd el céljaidat!

 

Alapgyakorlatok minden sporthoz. A legegyszerűbbtől (plank, lóállás, guggolás) kezdve a bonyolultabbakig (asszimetrikus fekvőtámasz, háztartási eszközökkel végzett gyakorlatok) - mindenki által végezhető mozdulatsorok, amelyekből akár komplex erősítő, stabilizáló edzésporgram is összeállítható.

 

Tartalom

00:01 Lóállás 00:09 Karspirál lóállásban 00:35 Tenyérforgatás lóállásban 00:50 Tenyértolás lóállásban 01:08 Térdmérleg 01:25 Guggolás 01:35 Guggolás felugrással 01:40 Guggolás lassú le, gyors fel 01:45 Guggolás gyors le, lassú fel 01:55 Mérlegállás 02:07 Mérlegállás térdhajlítással 02:20 Mérlegállás pisztoly térdhajlítással 02:36 Térd-könyök 02:50 Támasz séta 03:06 Dinamikus támasz 03:16 Fekvőtámasz - vállszéles 03:28 Fekvőtámasz - széles 03:42 Fekvőtámasz - gyémánt / tigris / keskeny 03:52 Fekvőtámasz - asszimetrikus 04:05 Fekvőtámasz - oldalazó 04:20 Pillangótámasz 04:35 Pillangótámasz fekvőtámasszal 04:46 Hegymászó - alap 04:48 Hegymászó - váltott 05:06 Hegymászó - gyors 05:13 Váll - térd - láb 05:28 Váll - térd - láb fekvőtámasszal 05:40 Kereszt támasz 05:50 Kereszt támasz fekvőtámasszal 06:02 Plank támasz 06:20 Plank könyöktámasz 06:40 Plank támasz lábemeléssel 06:50 Plank könyöktámasz lábemeléssel 07:00 Plank támasz karemeléssel 07:15 Plank könyöktámasz karemeléssel 07:25 Plank fekvőtámasz 07:50 Szuperman támasz 08:15 Szuperman térdelő támasz 08:30 Ejtőernyős 08:50 Ejtőernyős mozgással 09:01 Hátsótámasz széken 09:15 Hátsótámasz széken nyújtott lábbal 09:30 Fekvőtámasz széken 09:50 Fekvőtámasz széken - asszimetrikus 09:59 Fekvőtámasz széken - ferde 10:10 Támasz tolódzkodás széken 10:20 Evezés asztal alatt 

Fontos tanácsok az alap gyakorlatok elvégézéséhez

  • minden gyakorlatnál jobb a lassabb kivitelezés, mint a gyors
    • a lassú végrehajtás
    • a gyors végrehajtás haladó szint, könnyebb lesérülni
  • a legtöbb gyakorlat szélsőhelyzetében (pl. térdmérleg, fekvőtámaszok, guggolás, mérlegállás...) mindig tarsuk meg a mozdulatot pár másodpercig
  • az alap gyakorlatok előtt is kell bemelegítés
  • a tervben előírt ismétléseket (főleg kezdőknek) nyugodtan lehet csökkenteni
  • a sebességet növelni csak indokolt esetben szabad
  • az alap gyakorlatok után is kell nyújtás
  • fáradtság, gynegeség esetén inkább a légzőgyakorlatokat és az SMR gyakorlatokat válasszuk

 

Az elérhető általános edzéstervek itt találhatóak.

 

Programjainkat folyamatosan nyomon követheted a naptárunkban!

Kérlek személyesen keress fel a Kérdések, válaszok gomb megnyomásával!

 

Bejelentkezés  \/ 
x
vagy
 Use Facebook account  Use Google account
Regisztrálás  \/ 
x

vagy
 Use Facebook account  Use Google account

Azonnali értesítés az új tartalmakról, a Google feed szolgáltatással. Csak a mail címedet kell megadnod, majd mehetsz edzeni, és utána olvashatod ami az oldalon megjelenik!

Email:

Delivered by FeedBurner


Itt találod a kapcsolatot, ha kérdésed van!

TEREPSPORT RSS

Hírlevél - naprakészen

A hírlevél feliratkozással gyorsabban és naprakészebben kapsz tájékoztatást az eseményekről, hírekről, újdonságokról. Köszönjük!

Sportágak

XTERRA Tereptriatlon, terepduatlon


Spartan Race Akadályfutás, kalandtúra


Terepfutás Rövidtől az ultráig


Ironman Triatlon, duatlon, multisportok


Álatlános erőnléti edzések Erősítés, állóképesség, fittség


Országúti edzések Futás,kerékpár

Ajánlott tartalom

Büki Ádám a Szénás Kör vendége...
2018.dec..23 11:04 Büki Ádám 2018

Büki Ádám nem előszőr vedégünk, korábban kár készítettünk vele interjút. Most a Szénás Kör kapcsán kerestük meg egy kis év végi be [ ... ]

Hirek, érdekességekRészletek
Bemelegítés
2020.márc..23 06:38 Bemelegítés

A bemelegítés előkészítit ia szervezetet (teste és lelket is) az aktívabb mozgásra. Alapesetben, amior ez edzés, verseny nem erős, elég kö [ ... ]

Edzés, mozgás, sport, verseny...Részletek
A sportsérülések leggyakoribb ...
2019.márc..15 13:33 Sportsérülések megelőzése

A sportsérülések gyakoriak, de sokszor észre sem vesszük őket időben, néha csak a másodlagos vagy harmadlagos hatásaik okoznak bajt. Pedig h [ ... ]

Edzés, mozgás, sport, verseny...Részletek
A sportsérülések leggyakoribb ...
2019.ápr..15 13:33 Az X2S TEAM a tereptriatlon OB után

A cikk első részében az általánosabb hibákat néztük át, a második részben a speciálisabb problémákat elemezzük. Nincs kétség: a sér [ ... ]

Edzés, mozgás, sport, verseny...Részletek

Naptár: edzések

Tervezett saját versenyek 2020

  1. ... COVID-19 karantén...
  2. augusztus 15: XTERRA EB Germany, Zittau
  3. szeptember: OCR, terepfutás...
  4. október 24: Lemkowyna Ultra Trail

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatával kapcsolatos irányelveket.

(Az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016/679 RENDELETE szerint)